dagen.

gick till skolan imorse och första lektionen gick till spillo för alla lärare sa olika så jag och sofia amanda visste inte vart vi skulle vara så där fick vi 1 timmesrast och sen var jag hos kuratorn! :D
och nu är jag jätte glad för dom ska ta bort idrott från mitt schema ;) och stoppa in en annan lektion där istället. anledningen till varför är att jag får panik när jag ska ha idrott jag mår jätte dåligt för jag kan inte visa upp mig på det sättet och jag får verkligen panik och ångest och dom har redan börjat med mitt schema typ fast jag ska få välja egna lektioner att ha på idrottstimmen;)
efter skolan så kom tim till min skola och mötte mig så satt vi där en stund med sofia och sen gick jag och älskling hem och jag städade sen låg vi och pratade :) sen gick vi ner till stan och mötte steph, emil och simp och några till.
sen gjorde älskling, steph , simp, emil sällskap med mig en bit fast dom stanna i vattenparken och tim fortsatte att gå med mig, han är så gullig!
när jag kom hem så fikade jag med familjen jätte mys. och jag har världens jäkla mensvärk..:(
nu lyssnar jag på lite musik och ska strac duscha och gå och sova för jag är fett trött :(
jag och min älskade vän<3
jag med svarta byxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0