Adele

jag tycker att Adele hon som sjunger är faktiskt ganska bra fast det inte är min musiksmak men jag kan faktiskt gilla lugna låtar och ungefär sån där musik hon gör men jag gillar inte te.x rix FM musik,
hennes musikstil är ungefär det stilen jag känner på mitt liv, lite sorgset men ändå lite bra,
jag har inte gått ut innan att jag har depp men den börjar lugna sig lite tror jag och det jag behöver jobba på nu är Explusiv impuls och självskade.
visst folk kanske tycker jag verkar emo när man snackar om sånt här men det är viktigt att han får det utrett och man får hjälp det kan vara hotande för livet och man mår bara dåligt av det.
men jag hoppas på det bästa så snart som möjligt.
Mina favorit låtar med Adele
Adele – Set Fire To The Rain (Thomas Gold Remix)
Adele – Rolling In The Deep
Adele – Someone Like You
haha jätte söt bild på mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du blivit blond? :o

2011-09-20 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0