yaråå

idag gick jag i skolan, älskar fredagarna i skolan för dom är fett chill, för första lektionen har vi studietid och lite mentorstid i, och sen 25mins rast sen 2 timmars SO eller NO, beror på för vi varierar men SOn är rolig ;) och sen har vi lunch i en timme och sen språkval i en timme och jag har engelska B i språk så den är CHILL, sen slutar jag efter den ;) och jag fick gå några miuter tidigare idag för jag var så duktig .
men på lunchen blev det lite knaaaas,
men aja kom ut för duschen ett tag sen och ska fixa mig och träffa älskling :) vi ska ner på stann och köpa present åt mor min som fyller 38 barre imorgon,
sen ska vi väl hem till mig antar jag,  
btwwwww har 16 i örat nu :D jag älskar den, min lilla bebis och mitt hjärta<3
testade också mammas nya läppstift, tyckte den hade en rolig färg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hih, du är fett snygg :)

2011-10-18 @ 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0