VS!

Rapunzel VS Taj Mahal
det är löshårs internetsidor.
och nu ska jag skriva om vad jag tycker om dom och vilken JAG rekomenderar,
Rapunzelofsweden: jag beställde från rapunzel of sweden för inte ens en månad sedan och mitt löshår tappar jätte mycket hår och det är typ hälften nu redan på 3 veckor sen jag fick det, och ändå så har jag behandlat det likadant som mina andra löshår jag har haft, och jag har inte ens färgat det här håret och den håller på och tappar hår. jätte missnöjd för mamma la 900kr på detta hår jag har därifrån och det tappar massa hårtossar.¨
det som är bra med rapunzel of sweden är att det finns MÅNGA olika färger på hår, och massa tillbehör
fast det är snabb leverans! ;)
betyg:   2½ / 5
Tajmahal: jag beställde löshår från tajmahal förra sommaren och det var lång leverans fick vänta i 3 veckor tror jag att det var! men kvalitén på håret var UNDERBART! jag hade håret i nästan i ett helt år och jag hade färgat och hållt på med det, håret är billigt för att vara äkta och bra kvalité.
det dåliga är att dom inte har så jätte många färger, men dom har även löshårs dreads vilket jag tycker är coolt! och fejkhår i massa färger tex: rosa blå grön osvosv.
betyg:  5 / 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0