sry dålig uppdatering

har inte varit hemma på hela helgen och har inte haft tanken att skriva men nu så :)
i torsdags var det ju sista dagen i skolan för på fredagen var det ju lov.
på torsdagen drog jag och mamma ner på stan för det var tjejkväll mamma köpte en sjal, örhängen med ugglor och en ny hårspray åt mig :) sen träffade jag sofia, josefin, Jessica en stund men sen drog dom på fest :( så då drog jag upp till Royal 13 N piercing och kollade när pontus tatuerade sig och där var pontu ( storebrorsan ) & Ammanda, mandy. sen drog jag och skulle mäta amanda och fady för att hämta pengar till julle så kom julle och simon, och amanda och fady fick vara med mig för jag hade inget att göra medans jag väntade på älskling för han skulle komma hem från uppsala, sen gick vi vidare ner till BT. och väntade sen kom älskling och steph. så gick vi med steph en bit hem för hon skulle möta emil och sen kom tims far och hämtade oss för vi var lata..
sen hela helgen har vi bara legat och latat oss ;)
igår gick jag i skolan sen vid kvart i 3 kom mamma och hämtade mig för då var det möte på bup.. sen åkte jag hem och tog det lungt. sen kom älskling tilll mig så gick vi till skolan för att hämta min cykel och sen gick vi och la oss på en stor gunga och pratade, sen vidare hem till mig för att se hollywoodfruar! :D älskar den
sen åkte han hem :(.. det gör ont i hjärtat att lämna honom.
idag är jag hemma från skolan för jag mår inge bra.
och jag håller på att kolla på kläder jag ska beställa tills Spanien, och ny bikini måste jag ha fast jag har en ny, men jag vill ha 2 eller 3. så jag har något att välja mellan också.
Jag måste OCKSÅ beställa lim till löshåret så jag kan limma in tills jag åker till spanien så det håret också solbleks så jag inte kommer med 2 OLIKA färger.
nu måste jag skynda mig till duschen och skölja ur mitt silverschampoo, har haft i det en ANING länge nu :O så börjar bli lite nervös..
har man roligt har man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0