helgen

i fredags gick jag i skolan. efter skolan drog jag  hem och duschade packade och skulle till älskling så jag väntade på pappa för skjuts men älskling kom och hämtade mig istället. så åkte vi runt till olika ställen och sen hem, sen skulle vi gå ut för att möta amanda men det blev ändringar ist så då gick vi hem, och igår hämtade pappa mig vid kvart över 12 ungefär och skjutsade hem mig så åkte han iväg igen så jag var själv hemma i några timmar så då duschade jag städade och fixade mig sen vid 5 cyklade jag till sofia för hennes mamma fyllde år, senare mot kvällningen vid halv 9 drog jag till älskling igen och han hade londonkväll hemma,, det var trevligt för jag fick träffa Joanna igen som jag inte träffat på väldigt länge. sen åkte vi iväg.. sen skjutsade victor hem oss igen då slagga jag och älskling.
idag har vi inte gjort något, bara sovit och chillat. pappa hämtade mig för inte så länge sedan och snart ska vi äta, sen ska jag.. jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0