:)

trött, helgen spenderades med älskling,
i fredags gick jag till skolan och efter så kom tim till mig och vi drog ner till stan för att köpa persent mor min, och då var vi med Julia också ! sen när hon åkte hem gick vi till tims mormor så skjutsade hon hem oss till mig så då käkade vi med mor och far, och sen gjorde vi väl ingenting.
på lördagen när vi vaknade var det mammas födelsedag! hon fyllde 38år, och hon blev glad för presentetn från oss! på dagen så fikade vi med några i min släkt sen fick jag träffa min älskade kusinvitamin wilmapilma, sen kom tims mormor och skjutsade hon hem oss till tim, då chillade vi och gick och lade oss,
idag har vi varit ute och kört bil för  älskling övningskör:)
och hela dagen har vi chilla galet sooooooft,
sen vid 10 kom mamma och hämtade mig.
nu sitter jag här, godissugen som satan och pratar med älsko i tele ;*
min fina kille <3
du är allt för mig, du fyller mitt hjärta, du är mitt liv.
jag älskar dig otroligt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar trivas tillsammans

2011-10-18 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0