dagenråå

var i skolan idag. hade lite skoj/bus med sötisen Amanda :* vi fick våra studentkort idag också, jag tyckte dom var fina. efterskolan så mötte jag på Ida P, längesedan jag träffa henne så vi stog och pratade i typ en halvtimme, sen cykla jag vidare hemåt! och då kom älskling till mig så har vi bara legat och softat GAAALET fan, sen gick vi ut och gick till våran fina gunga! :) det är en stor rund så. den är rätt mysig, så låg vi där och kollade upp på stjärnorna en stund sen hemåt och då åkte han hem:(.. nu har jag precis druckit te, och ska gå och tvätta bort sminket och skit.
nu sitter jag här och längtar till att det ska bli fredag och lördag!
jag och älskling ska ha mys i helgen, bio och mys hemma<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du ta kort på alla dina tatto och percingar du har oh lägga upp här ? :) snälla (A)

2011-10-07 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0