åååhh.

jag saknar älskling så det är sjukt..
han verkar iallafall ha det kul  i London. men jag saknar han ändå fett mycket :( så jag gjorde ny bakrund på datan med våra finaste bilder
''
idag har jag vaknat och duschat och fixat sen mötte jag angelica så drog vi ner till Wickmans och lunchade sallad och sen gled vi runt på stan ett tag och träffade daniel linus osv. och sen amanda N, Johanna, Sophia, sen träffade vi Jian och Oskar Nordlund ett tag, sen drog jag angelica och hennes mamma hem så var vi hos dom ett tag och sen mötte jag mamma pappa på ica och sen traska vi hemåt och då åkte jag och pappa ner till stan för att hämta min cykel och nu sitter jag här.
fick hem en ny tröja idag på posten från HM beställde massa kläder där förut det mesta har jag redan fått för länge sen och idag fick jag en tröja och ett par trosor. och den saken jag såg framemot MEST var min jumpsuit.. den skulle jag ha på stranden i spanien för jag åker om en och en halv vecka. men nej den kommer i mitten av November.. ÅH SHIT SKA MF DÖDA DOM.. FETT ARG ASSO.
min tröja, jag gillade den fett mycket (a) tyckte den var fett söt.
lite random bilder på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0