oohh

idag har jag varit i erikslund shopping centrum.. fett stort ju och NYA ikea ligger fan i gallerian.. OMG det var stort må jag säga, köpte faktist inte så mycket, inte vanligt mig asså.  när jag är på sånna ställen bränner jag ALLA mammas pengar. idag köpte jag bara ett par FULA byxor men dom är så jävla sköna så jag kände att jag måste ha dom, och sen en foundation som ska hålla 24h och en ny BH.
sen åkte vi hem och snart ska jag möta fia, vi kanske skulle dra till någon patrik för det var typ fest, aja whatever vi får se om vi pallar, är fett trött efter en dag i ett shoppingcentrum. :) sofia ska sova hos mig så vi ska ha det mys:*
haha väntade på mamma medans hon var på toa, så jag hade fett tråkigt (a) mitt blåa är typ ljusblått nu :( jätte mycket färg rann av i duschen...
MINA nya fula byxor men AZUM sköööna
dom är tajta som fan nertill och blir lite pösigare och pösigare längre upp, jätte skönt tyg och man känner sig fett FRI i dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0