helgen ooooooooooosv

i fredags då kom älskling hem från london! den bästa dagen på länge! :D för då fick jag träffa han, och han kom hem till mig och han hade köpt med sig 2 dropdead tröjor till mig och en navel&tung piercing inte lite underbar kille man har då? ;* han sov kvar hos mig då och sen på lördagen chillade vi gaaaaaaaaaaalet. och hans pappa kom och hämtade oss så åkte vi hem till älskling och då var det småungar som gick bus eller godis, kommer ihåg själv när man var så liten och gick runt på hallooween, sen gick vi ut en stund och sen gick vi in och la oss i sängen och softilerade och somnade, igår (söndags) vaknade vi och fortsatte chilla och duscha och rökte vattenpipa, sen senare råka jag ut för en olycka... MIN STRÄNG UNDERTUNGAN GICK SÖNDER  :(... så min tunga är svullen och jag har ONT.. och det var en ganska avancerad sak som hände, men jag lyckades väll skära av strängen med tänderna eller något. sen åt vi pizza, skönt att äta när man har ont i käften:( men det var pizza så whatever det gick i! ;)
senare kom mor och hämtade mig
och IDAG har jag gått i skolan och haft världens magvärk så jag varit svimfärdig och spyfärdig. sen kom mamma och hämtade mig och så skulle vi till BUP., sen kom älskling till mig och vi låg och kollade på 16 and pregnant, och mitt stora feta syrianska bröllop tror jag det hette, sen gick vi ut och då kom hans pappa och hämtade han, nu sitter jag här och lyssnar på musik och taggar till LÖRSDAG för då ska jag till SPANIEEEEEEEEEEEEEEEN! :D
klickade nyss hem lim till löshåret som jag ska limma in tills jag åker! ;)
du är så söt när du sover älskling ;)
du är mitt ögongodis
du är mitt allt
du är min värld
du gör min värld
du bygger upp mitt liv
du gör mig till något jag aldrig varit
du ger mig så många underbara känslor
du ger mig ett leende
du ger mig ett lyckligt liv
du gör min kärlek till dig starkare för minut som går
jag är glad att jag har dig som min kille,pojkvän, och en bästavän
jag är glad att jag har JUST dig och att vi är förlovade.
jag vill inte leva ett liv utan dig
jag har inget liv utan dig
du är min skatt och mitt hjärta!
du är dyrbarare än guld.
så älskling.. jag vill inte leva ett liv utan DIG.
Jag älskar dig över allt ANNAT!

Kommentarer
Postat av: felicia

Ni kommer nog hålla ihop Länge så som det ser ut <33

2011-11-09 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0