bloggar fran SPANIEN

imorgon e det sista dagen her, det har gatt fort den hera veckan, vi har varit ute och akt bat med glasbotten, och Rune min farfar har fyllt 60bast. och jag fick solutslag igar sa jag kunde inte sola och knappt ngn sol idag lite molningt men inte daligt vader. nu sitter jag och brorsan nere i lobbyn vid datorerna, och dom andra aker gocart, ville det men ville vara vid poolen dom sista dagen, jag saknar elskling, och nu ska jag ga upp pa rummet och gora mig iordning for nu ska jag bada med Sandra,
basta ngn har sagt till mig denna vecka.. RUNE: jag elskar dig!
JAG BLEV FETT GLAAAAD! :D

puss och kram nu ska jag bada och jag saknar elskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0