stockholm idag med klassen och EGET besök på museéum

idag var vi i stockholm när vi kom fram gick vi till morderna museét och sen hade vi egen tid i några timmar och då gick jag och sally amanda till donken och käka och sen gick vi till min favvo affär i stockholm (punkt shop)
som jag då köpte en Rosa tungpiercing och nya töjningar i rosa färg och 1cm tjock.
och sen efter skulle vi göra ett eget besök och vi hade valt Musikmuseét så jag amanda sally traska dit och kolla runt det var enormt roligt! ;)
sen när vi hade varit där i 1 timme så gick vi vidare till stan igen och då köpte jag ett navelsmycke. jätte fint!!
sen gick vi runt och kollade sen till tågstaionen och drog hem.
sen kom mor min och hämtade oss sen när jag kom hem käka vi fiskbullar och sen satte jag mig och pluggade,
och nu ska jag duscha och fixa mig för BB. spännande!
bild på dagens;

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur stora töjningar?

2011-04-06 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0