seg dag

har träffat älskling alla 3 dagar sen jag kom hem från lägret.
saknat honom såååå mycket!
jag kan skriva om alla dagar då
Torsdags: kom hem från lägret då kom rasmus och marcus hem till mig så drog marcus efter en stund och sofia också. sen var jag och rasmus själva och sen gick vi ut och mötte sofia en stund.
sne gick vi hem till mig igen och då åkte han hem.
Fredags: gick jag i skolan och efterskolan gick jag och sofia hem till henne och var där en stund sen åkte vi ner till stan och sen kom Andreas Rasmus marcus hem till sofia så var vi där en stund sen gick vi hem till mig för sofia skulle sova hos mig!
Lördags (igår): så vaknade jag upp brevid sofia och mamma pappa köpte nya skor till mig :D och sen åkte vi hem till henne en stund och sen gick vi till ica och köpte godis till melodifestivalen, och jag röstade på sara varga men hon vann inte ;(;(;(;(;((;(......men efter vi hade varit på ica och köpte godis så kom rasmus så gick vi in till skolan och mötte peppe och oscar sen gick vi till arena för dom där skulle äta sen gick vi till skolan en stund och bara satt.. sen gick jag sofia peppe rasmus hem till peppe sen gick jag och sofia hem till mig för att käka och tittade en bit till melodifestivalen,
sen skulle vi gå tilll ica och möta rasmus men han kom aldrig så då gick vi hem ist och DÅ kom han..
sen så sov jag och fia igen!
IDAG: har vi slappat!! så himla trötta och skit så vi ligger i soffan med varsin dator och fetar oss. :)
och sen när mamma kommer hem ska hon och jag åka och sola!!! :D
satsa på rött hår i Sommar igen kanske??      kram på er alla

Kommentarer
Postat av: JoSeF

RedheadchEy' gillas

2011-03-22 @ 18:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0