HEMMA FRÅN LÄGER NU DÅ!

idag vid 4 kom jag hem från lägret, gud så roligt jag har haft det.
dom hära dagarna har verkligen satt sig i hjärtat på mig! de här har pushat upp mitt liv! jag har fattat mera vad som är dyrbart runt om mig och verkligen ALLT! att ta vara på sig och saker.
det har verkligen gjort mitt liv anorlunda känns det som!
UNDERBART VERKLIGEN!
ville verkligen inte åka hem.
nu kommer det lite bilder, och BTW körde nyss in en större töjjning i örat! :D
BILDER:
jag, Fanny, Annie, Sofia i solen vid skidbacken
jag efter en skööön dusch i vårat rum.
jag och sofia på bussen dit i söndags
en underbar ledare Lotta och jag och sofia
en liiten backe AV ALLA stoora
vår fina präst Christina
och söta Lotta =D
min töjjning :D
allt för mig ikväll, godnatt kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart<3<3

2011-03-26 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0