Goodbye ögonbrynspiercing Hello Ny piercing!

nu tog jag ut min i ögonbrynet och gjorde en ny i läppen på sidan om som jag hade i sommras och antigen ikväll elle ri helgen tar jag på andra sidan läppen också så det blir SNAKEBITES!
meeee lovvvvvvvvvvvveeeeeeeeeee!!
Kan inte töja på några dagar nu, mina öron är svullna som grisar och har smärta, aldrig fått sådan smärta av töjning, kanske gjorde för fort(A) hahah
jaaå imorgon påbörjar  jag ich sofia vårat projekt med att bleka och på lördag bleka igen och på söndag STOPPAR VI I RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD FÄRG!!!!
längtar som tuuusan och ska beställa rosa tunnlar till öronen , me like so veeery much!
snart har jag mitt drömutseende!


hejdå ögonbryn, (igga den i mitten av läppen) och hello dom 2 på sidorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0