känner att jag har varit lite OFF

fett mör, sjuk, hostar jätte MÖR... :( FML, livet går fan inge bra nu asssooo..
skriver om helgen för jag vet inte vad jag ska skriva om..
fredas gick jag i skolan sen kom älskling hem till mig sen så drog vi hem till honom och sen på bio på den dära nya twilight (stavas?) filmen, den var faktist rätt bra även fast jag inte tycker om dom filmerna, sen när vi kom hem vare sleeptime hos mitt hjärta, sen på lördagen så åkte vi hem till hans mormor och käka sen hem till mig för min nya släkt skulle komma hem till mig :) fast jag somnade tidigt typ vid 11 och älskling låg vaken ett tag tror jag :(.. sen igår (söndag) så chillade vi sen gick vi till Arena och käka pizza och då kom steph och emil (= och gick vi hem och sen kom emil hem till mig så chillade vi ett tag sen åkte vi och hämtade johan och vickan och drog till Donken och man kan ju alltid ha kul att smälla ballonger med cigg x).. sen skjutsade emil hem mig och tim så vilade vi.
idag kom jag till skolan typ klockan 11 för jag var hemma innan och lät min medicin värka , och vi hade lucia övning för nästa tisdag har vi luciatåg alla 9or på vår skola. och sen efter drog jag hem och vilade för jag är fett trött och sen typ vid halv 8 kom älskling hem till mig och vilade med mig, och jag har pluggat hemma för första gången på FETT länge, stolt. ( fast jag läste bara 4 sidor)  nyss åkte min kärlek hem, och nu ska jag öva lite på sångtexterna till lucian och sen sova,
snart jullov!!! :D längtar som TUSAN, den 21december.
JAG SAKNAR MITT BLONDA HÅR JAG HADE FÖR 2 VECKOR SEN! :'(     SPANSKSOL BLEKT HÅR.

Kommentarer
Postat av: E

du e så fin i blond hår ^^

2011-12-23 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0