JULLOV!!!

slutade skolan 10 i 1 för det var julavslutning, och hela förmiddagen pysslade jag och gjorde julkort till mina bästa lärare, Liselotte, Fredrik, Kerstin, Bettan. dom blev jätte glada! :D
och vi hade lunch i typ 1h 30min så den var ju chill. sen när klockan var halv 1 så skulle vi samlas för betygen och ta farväl av Anton som flyttar och byter skola, jag är nöjdare över mina betyg sen skolavslutningen i 8an iaf., nu har jag bara engång kvar med betygen sen sommarlov! sen när vi slutade kramade jag om mina kära vänner och sa hejdå! sen var jag så lat så jag tog bussen hem (a) då gick jag och duschade och nu sitter jag här med nykokta makaroner och ska äta eftersom det var GRÖT i skolan idag.. usch..
sen kommer älskling till mig och sover med mig inatt!
JULLOV NU FYFITTA VA SKÖÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0