julafton imorgon

kvällen innan julafton spenderades med mina underbaraste vänner, Angelia, Jian, Sofia och lite med marcus. dagen började med att jag vakna brevid hjärtat mitt och sen kom mor och far och hämtade mig så åkte vi upp till stan så jag köpte julklapp åt Tim och sen käkade vi sallad. sen åkte vi hem och då julstädade jag HELA MITT RUM!!!! det sliter på krafterna yao.. sen gick jag ut och mötte sofia och marcus så gick vi till ica och då köpte jag juice till Angelica så drog vi upp till henne fast då gick marcus hem, så då fortsatte jag och sofia traska upp dit. så kollade vi på julbingolotto med angelicas familj sen gick vi till Jian och var med han och hans morbror fast hans morbror var lite off när vi kom in till Jian och sen började det närma sig att gå hem och då traskade vi hemåt och kom hem nyss och har lagt julklappar under granen! :D och nu sitter jag här och jag vet inte vad jag ska göra.. jag ska fortsätta skriva på min bok och sen gå och lägga mig!
kramisar till er!
julafton imorgon jag önskar mig en tatuering! det står PRIO ETT på önskelistan!!!!!
dagens låt:
Den svenska björnstammen – Svalkar vinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0