ååhåhååååååå....

Hååååå vad jag vill att min bruna fula färg ska gå ut håret så jag kan få mitt ljusahår tillbaka...
eftersom det inte var mening att det skulle bli mörkt hår men.. FUCK MITT HÅR..
ska ta och beställa nytt löshår, har hittat ett jag ska beställa får se om jag gör det nu efter jag duschat eller imorgon.

har fortfarande funderingar på babyrosa hår, skulle gjort det nu på jullovet mennnnnnnnnnnn förstörde jun mitt hår så det blir nog när jag fått tillräckligt med ljushår igen,

helgen har spenderats med älskling och imorgon är det skola, fett chill har bara 2 riktiga skoldagar KVAR (måndag&tisdag) och på onsdag är det julavslutning och då ska vi få våra betyg.. och pyssla och slutar SENAST kl.13.00 fast om vi skulle ha kortare lunch fick vi sluta innan kl.13.00 ;) LÄNGTAR TILL ONSDAG!

och på torsdag fyller min kusin Wilma 6år, och på lördag är det ju JULAFTON! jag önskar mig en tatuering av mor och far, hoppas jag får det! =) annars blir jag sur.....

nu ska jag falla mig in till duschen och få bort lite färg i håret, kramis IDUR

llite halvful bild jag hittade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0