vad ska man skriva här då?

jarråå nu har vi hittat andra ringar ist, silvriga, och ska skriva namnet i ringarna, UNDERBART.








en text som jag känner just nu till en viss person..

låt mig tänka och känna hur jag vill
jag får väll ha mina känslor?
utan att någon ska klaga
jag kan inte gå en dag utan att få höra skit av dig.
jag var glad tills det du vräkte dig ur.
får jag inte ha mina känslor?
acceptera att jag inte tänker rätta mig efter vad du tycker och säger.
jag gör som jag vill och går inte efter för att du ska snacka skit.'
jag är less på dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin min lilla Ida! Blivigt så stor så snabbt, blir lite tår ögd :( var försiktig och ta hand om dig <3 / moster

2011-08-04 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0