såja

som ni såg på inlägget innan... its true!
jag hinner inte vara ine här så mycket för jag har ju sommarlov och är ute med vänner osv.
men när skolan börjar igen så blir det ändring ;)
idag har det varit en fin dag!
först vakna jag och sen fixa jag mig sen träffade jag amanda som jag inte har träffat sen ibörjan av sommarlovet på sommarskolan sen kom fia och vi gick till wendys och fikade med min man, emelie, adrian mackin tror jag? om han inte stack och så var det några mera minns inte (A)
sen gick vi upp på ett tak ovanför intersport och satt och chilla sen träffa jag ida och någon till ;) sen hämta mamma mig och fia  så gick vi hem till junegard för jag skulle lämna tillbaka maricas tröja, sen satt vi med angelica marica julle vid ica sen cykla jag hem:*
hjärta på dagen! <3
en liten slarv bild nu dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0