inte varit här

har glömt att skriva sen jag kom hem från gotland i tisdagskväll men nu ska jag gå igenom lite snabbt om dagarna sen dess.
TISDAG: kom hem från gotland! underbara dagar där :)
onsdag: skola.. sen träffa älskling<3
torsdag: skola va med Tim igen och vi somnade för vi var så trötta.. ahah
fredag: skola sen hem och städa fort och träffade Tim, emil, adrian och då gick vi ner till stan sen gick alla åt olika håll så då gick jag och tim hem till tim, du är så underbar<3
när vi kom fram till honom så lagade vi makaroner sen så duscha han sen så åkte vi hem till mig för han skulle sova hos mig och då var min riktiga farfar hemma hos mig! :D jag blev jätte glad! sen gick vi väl och la oss var skit trött..
lördag(igår): vi vaknade och låg och degade i sängen halva dagen sen åkte han hem:( då börja jag fixa mig och åkte och hämtade sofia för hon skulle följa med mig och köra gocart ;) sen efter gocarten åkte jag sofia amanda till arena och käka sallad och sen så kom julle då åkte vi till västerleden och gjorde ingenting bara luffa runt lite.. sen åkte jag hem och väntade på tim och pontus i 1½ timme -.- så klockan var halv 2 när dom kom hem för tim skulle sova hos mig inatt igen.
idag(söndag): vakna med älskling och jag har legat och degat i sängen hela dagen för jag är sjuk :(.. nu sitter jag och taggar inför skolan imrogon som sjukling -.-....
någon random bild Tim tog på mig förut
jag älskar dig
du är den som ger mig ett leende på läpparna
jag orkar vakna varje dag tack vare dig
du gör mina dagar till dom dagarna jag aldrig hade förväntat mig
du är bäst
du är mitt allt
bilder från gotland!
saknar mitt svarta hår..
kramar från idaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0