går dagen och idag

igår åkte jag ju go cart och träffade min riktiga farfar! det var hur kul som hällst!!
gocarten var GRYM! jag var GRYM! ska börja åka oftare!
sen efter gocarten gick jag och mötte tim, simp och någon annan så gick vi en bit och sen svänga jag och tim till mitt hus och var hos mig och chilla och laga mat sen kolla vi tv och sen kom pontus hem och ville att jag skulle töja hans öra, stackars lilla pojke satt och skrek av smärta.
sen gick vi ut på altanen och tog lite paus.
sen vid 2 kom väl mor och far hem så gick vi till mitt rum så kommer poontus in och sätter sig i min säng och äter och lyssnar på galen bra musik! ;)
och tim sovde kvar hos mig för det var så kallt ute och han bor jätte långt borta.
haha så söt när han sover!
vi gick väl upp vid 2 och käka frukost på altanen med pontus min broder och satt där i typ en timme.
sen gick vi och la oss igen typ fast han drog hem nyss och duschade och bytte om så skulle han komma till mig snart igen! nyss kom sofia till mig så slipper jag vara själv för mor och far är på kräftskiva...
JAG OCH GO CARTEN <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool brud! :)

2011-08-14 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0