trött och sliten

haft minidisco i skolan som min klass har hållt i. full fart med småttingar
orkar inte skriva om allt för jag är så trött.
men efter det så gick jag och amanda fia julle hem till amanda och sen drog sofia tillbaka till skolan för hon glömde sin väska.. och då drog vi andra till Arena för julle skulle käka och sen kom fia och då käkade hon också sen gick vi till amanda igen fast då drog julle.
sen var vi där ett tag och sen gick vi ut och träffade marcus en stund och sen drog jag hem :)
så nu sitter jag  här med gurka och dipp som typ är min mat för idag eftersom jag åt en macka på lunchen i skolan idag och sen en macka efter vårat mini disco ikväll..
fast jag är inte så jätte hungrig menmen.
snart ska jag gå och lägga mig.
kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0